iFone


iphone “没有服務" error
十月 11, 2008, 3:33 下午
Filed under: iPhone 技術交流


我係用 3g iphone行機, 用quickpwn jb 左行2.1 firmware
裝左d最大路既apps (無cracked apps)
winterboard (有換theme), snapture, cycorder, bosspref, openssh, mobileterminal

[background]
我尋晚唔記得叉電, 一朝早只淨50%電到
唔知點解今日部電話用用下自己突然無晒signal話無服務 (o個陣剩返36%電)
跟我restart就emergency call only
我試下dfu mode restore部機
itunes 整到一半就話無法回復….(無法回復iphone, 發生未知問題1010)
再開就只會有個screen叫我連部iphone去itunes

我係google searched過
試過uninstalled左itunes 8 改用itunes 7.7 再用2.0.0.2 firmware restore, 結果unknown error 變左做1604.

咁我又係you tube searched下點搞error 1604, 試左幾個方法(eg delete user/app data/apple computer/itunes 入邊d files, 唔入sim card restore etc), 都係唔得

有無高人知點解會有個咁既error (係咪會唔夠電就無service restart又邊左做emergency call only)
同埋點解決呢?

我睇左呢度newsgroup好耐, 但係第一次post問題,希望呢度d高手可以幫下我….
篇野長左少少….唔好意思….
感激 !!!!

DFU restore to official firmware
then bring it back to 3 HK to exchange for a refurbished one

Apple iPhone -3香港客戶服務中心
九龍旺角登打士街56號柏裕商業中心11樓1113室
電話: 2710 8344
星期一至星期六: 11:00 AM – 8:00PM
星期日及公眾假期: 休息

2008年10月11日盤點休息一天

other jb info

http://sleepers.net/news/2008/09/19/how-to-upgrade-in-itunes/


發表迴響 so far
發表留言



發表迴響

